Saturday, February 20, 2010

Blondiin kosmoses

Tegin nüüd siis pool juhuslikult selle blogi ja tunnen ennast nagu blondiin kosmoses - kuidas ma siia sain/mida ma siin teen/ mis nupp see on/ kuhu ma nüüd vajutama pean.... :)

Aga no harjutamine teeb meistriks! Eks ta siin ainult teile sõbrad-sugulased tehtud on. Sest nii hästi kui ma ka ei ürita ei kuku mul sidepidmine muud moodi välja - paratamatult juhtub nii et igapäevatoimetused võtavad oma osa ja ennem kui taipad on kellegile kirjutamises-joonistamisest jälle möödunud kuu või paar. Selline suhtlemine ei ole aus ei teie ega mu enda suhtes ja jätab igati pooliku tunde. Seda eam et sellised vahetud muljed mis siia edaspidi tekkima hakkavad on ilmselt palju kõnekamad kui iga kolme kuu tagant orkutisse ilmuv pilt või paar korda aastas kinnitada et mul läheb hästi. Loodan et selle blogi abil saame jälle vahetumalt suhelda ja te saate aru miks ja mida ma siin pagana vihmasel saarel teen! :)

No comments:

Post a Comment