Saturday, June 16, 2012

8 - 15 juuni ZAKINTHOS (vòrratu Kreeka saar Vahemeres)

Eile òhtul kui lennukisse astusime teatas kapten et loodetavasti on meil pàikesest ja pàevitamisest kòrini sest Dublinis ootab meid ees 8 kraadi ning tihe vihmasadu. Lennukit làbis selline kollektiivne sùgav ohe... Ja nii kui lennukist vàlja astusin sattusin porilompi ja ausalt òeldes tuli suur naeratus nàole - selline kodune tunne tekkis :D Zakynthosel oli meil eranditult 7 pilvitut pàeva, temperatuur 32 - 35 kraadi. Tòeline suvepuhkus! Asusime teele reede hommikul - kl 7 àratus, rongiga Dublinisse sealt bussiga lennujaama ning siis 4-tunnine lend Zakynthose saarele (see punane saar siis Kreeka mapil). Saar on u 40 km pikk ja 20 km lai ehk siis ùmbermòòt rannikut pidi on 123 km. Elanikke u 40 000. Ùhel nendest puhkuse pàevadest tegime 7 tundi kestva kruiisi (mòòda merd) ùmber saare ja seal giid tutvustas meile saare ajalugu jne. Meelde jài et 1953 oli saarel suur maavàrin (7.3 Richteri Skaalal) mille kàigus jài pùsti ainult 3 hoonet terve saare peale! Aga tagasi reede juurde siis: saabusime Zakynthoses kohaliku aja jàrgi kl 21, otsisime takso ja sòitsime u 20 min hotelli. Hotelli saabudes vòeti vastu klaasi shampusega! Pàrast asjade lahti pakkimist làksime istusime basseinide vahele baari ààrde ning jòime hotelli manageriga paar tervitusnapsu sest tànu temale saime me hotelli oluliselt odavamalt kui hinnakirjas olevad hinnad. Magama saime vist kl 2 paiku hommikul. Niiiii pikk pàev! Panen siia paar pilti hotellist mis on tegelikult pàrit internetist, edaspidi kasutan ikka enda fotosid... :)