Saturday, July 14, 2012

Pàevakohasest

Soojad ja sùdamlikud ònnesoovid sùnnipàevalaps Lisetele ja asjasse pùhendatule! Kallin!!!

Muidu on selline tavaline ja toredalt rutiinne elu siin saarel. Kùlmetame ja upume ja mu talvejope pole ikka veel suvepuhkusele saanud :S Sisuliselt iga pàev tuleb korraks selga panna...brrr. Tòòl hakkab meil esmaspàevast augusti lòpuni ametlikult sigakiire hooaeg. Lapsed hakkavad kooli minekuks valmistuma ja kuna siin kantakse koolivormi ning selle juurde kuuluvaid musti kingi.... - noh et nagu standard on kòigil sama aga mudelid erinevad....siis tuleb jàrgneva viie nàdala jooksul kòik Waterfordi lapsed ùle mòòta ja kingadesse sobitada. Seoses sellega on ùle ùhe òhtu kursused et meie oskused ja teadmised ikka tippvormi viia ja see on minusugusele profile (haha) nii tùùtu - ùks sama ja tuttav jutt! Jàrgmine kursus on esmaspàeva òhtul kl 18 ja siis pean ùles astuma noomituskònega oma 16ne kolleegi suunas ning neile meelde tultama kuidas ja miks tuleb laoruum korras hoida. Ma juba tean et ma hakkan krdi punastama! Nii piinlik seal sedasi laiata ja òiendada nendega aga no seisus kohustab! :)
Maja ostuga on seis siis momendil selline et paberid on korras ja sisse saame kolida kuu lòpus. Shokkhorror/Dziisuskraist mis arve me selle "paberid on korras" eest vàlja pidime kàima (ma ei tea miks ma "meietan" - mina kùll ei kavatse seda summat maksta... :) ) - €5000.- tuli juristi arve!! Nagu te teate siis ma otsin praegu autot ja selle advokaadi arve eest saaks muide kolm 2003 aasta autot osta! Jabur vòi mis :S Peaks oma pùksipòlved Clarksis kummardamise prahist puhtaks kloppima ja uuele karjààrile mòtlema...

No comments:

Post a Comment