Friday, October 5, 2012

Tànastes uudistes

* Asjapulgad helistasid et on meie voodiga teel. Saame lòpuks maast lahti tòstetud :) Praegu on meil ju olemas ainult see voodi madratsi osa kuna ùlejàànud voodit ehitati ja kaeti materjaliga jne tàpselt meie valitud soovide jàrgi
* Postiga saabus mu auto registreerimistunnistus - uhke olemine kohe. Lòpuks ometi olen auto-omanik ja selle tòestuseks hakkab igasuguseid arveid tulema. Kindlustus. Automaks. Ùlevaatus. Bensiin. Kallis lòbu ma ùtleks auto kohta mida ma endiselt eriti liigutadagi ei oska... Aga hakkab kujunema - jàtkan òppimist. Eile jalutasin làhimasse poodi - edasi-tagasi vòttis kokku 1 tund 20 min. Poe làhedal kohtasin ùhte tuttavat ja kuna ma samal ajal autovòtmetega màngisin siis ta loomulikult kùsis et oi sa oled auto ostnud, milline see on, kus sa parkisid.... ma siis et eee parkisin selle kodus maja ette.... - kodu on poest rohkem kui kahe miili kaugusel :)
* Hmm.. Puhkus kestab. Muud ei midagi, vaikne aeg....

No comments:

Post a Comment