Thursday, November 8, 2012

Virtuaalne varjusurm on lòppenud!

Selle ei pòhjustanud katkine làpakas vaid selle pragunev juhe. 3 nàdalat ja 50 euri hiljem on probleem parandatud ja siin ma olen!
Kuigi ausalt òeldes ega mul midagi huvitavat vahepealsest elust pole raporteerida. Korraks plaanisin isegi teeselda et mul on arvuti ikka katki ja ootan kuni midagi pònevat teen aga siis mòtlesin et ega ma ei peagi igakord siin rabavaid sùndmusi kajatama - niisama suhelda on ka tore.
Majas tiksub kòik mònusalt - sisekujundus edeneb vàga aeglaselt aga sellega polegi meil mitte kuskile kiiret. Kòik vajalik on tegelilult olemas ning mònusalt hubane on seal juba praegu. Hakkan vaikselt jòulu-dekoratsioonidele mòtlema.....
Tòò juures on praegu see suurim uudis et vòibolla pannakse pood veebruari lòpust màrtsi lòpuni kinni et see siis uuesti ùles ehitada. Nad ùritavad kòik suurimad Clarksi poed ùhesugusteks ehitada et siis vahet pole kas sa astud meie poodi Dublinis, Waterfordis vòi Bostonis, alati nàeb pood ùhesugune vàlja....  See tàhendaks seda et pood on 5 nàdalat kinni. 4 nàdalat on meil puhkus ja viimase nàdala siis peaksime seal olema ja aitama laoruumi korraldada ning poodi sisustama. 12 detsember otsustatakse kas me saame selle remondi vòi mitte.

No comments:

Post a Comment