Saturday, February 16, 2013

Tsau!

Mul pole mitte midagi huvitavat rààkida kui aus olla. Aga kàisin just oma blogisid lugemas st neid mida ma jàlgin ja avastasin et hissssand jumal, ikka pole midagi kirjutatud!!! Ja natuke enda sisse vaatamist ja sain aru et kui keegi regulaarselt mu blogi lugemas kàib (tervitan siinkohal mmpsi!) siis vòib ka maru tùùtu vaadata kuidas iga kord lehe avanedes vaatab sealt vastu paarinàdalatagune lugu :)
Niisiis kokkuvòtvalt on vahepeal aset leidnud minu sùnnipàev ja valentinipèv (sain D`lt Rice Krispies pakist meisterdatud kaardi..aw) ning kòik sinna vahele- ning ùmber jààv aeg on olnud pikitud tòòtundide kogumisega. Praegu on meil ùlemus ikka veel haiguslehel ja eks ma siis teen nii enda kui tema eest tòòd. Sobib sobib.... Tàna kàisin juuksuris sest olukord oli kontrolli alt vàljunud. Tulemus on okitoki aga ikka mitte selline nagu Eesti juuksurite tehtud blond. Ootan juba oma jàrgmist puhkust ja siis plaanin Eestis oma juukseid vàrvida. Nad siin lihtsalt ei mòista mida kùlmad toonid tàhendavad kui blondist juuksest rààkida. Kuna siin on kòik loomulikult tumedate peadega (no mòned harvad punapead sekka) siis tumedast helepruuniks vàrvimine klassitseerub siin vist ka blondeerimisena. Jube tùùtu, seleta ja seleta ja aru nad ei saa... Kui pàrast umbes 5ndat juuksurikùlastust ma jàrgmise kuldsevòitu blondi pea sain siis làksin jàrgmine kord fotoga, ja sellest jàrgmine kord kahe fotoga....ja nad ikka ei oska!! Uuh, aja sellistega asju....



No comments:

Post a Comment