Friday, July 12, 2013

Vasikavaimustus

Ma ei jòua maaelu àra kiita - nii àge on! Alltehtud pildid on tehtud kl 6.30 tàna hommikul! Me magame siin aknad lahti ja paratamatult kuuleme siis pealt lehmade jutuajamist. Ùks tegi sellist kirjeldamatut hààlt pool òòd ja kui ta siis kell kuus jàlle (parema sòna puudumisel) ruigama hakkas siis ma ùtlesin Davidile et àkki ma peaks minema ja vaatama kas temaga kòik kombes on. Et àkki sureb. Vòi sùnnitab. Vòi on puhetised. Kohe nàha et loomaarsti tùtar eksole... :) Ma ei tea mida see viimane sòna tàhendabki aga kuulsin seda 80ndatel papsi kàest pàris tihti :D
Oijah, no igatahes ma siis làksin asja uurima ja olen ùlirahul sest sellised varahommikud on hingematvalt ilusad! Pàike, kaste, udu!! Romantika..... Ennem kui lehmakaadrid lisan panen soojenduseks pildi popi outfitiga tuvist kes siin hoovil takseeris - mitte mingi hall kàkk vaid mustavalgekirju tuvi - ma polnud sellist varem nàinud pean mainima....






Fotosessiooni lòpuks oli hulk lehmi kogunenud seda etendust vaatama kuidas ùks hommikumantlis neiu udust ilmus ja neid pildistama hakkas aga siis nàgin farmeri autot pòllule sòitmas ja jooksin tagasi tuppa ja magama. Vat sedasi juhtub siis maakatega: varem olid mu lemmikud nàdalapàevad reede ja laupàev kui sai minna linnapeale làllama ja nùùd siis on lemmiknàdalapàevad need kui farmer toob oma lehmad meie làhedale karjamaale....
PS. Ma ei tea mis diagnoosi ma sellele "ruigavale" lehmale panen.... Tundus pealtnàha korras olevat ja oli koos kahe teise lehmaga ninapidi koos...ju siis armukolmnurk.... :)

No comments:

Post a Comment