Saturday, September 7, 2013

Hei! :)

Jàrjekordne laupàeva òhtu kus ma olen ùksi kodus ja tapja-àmblike ja UFOde peletuseks siis kirjutan siia postituse (vt ka eelmine postitus). Seekord siis pole poiss pubis vaid Wexfordis homse ralli jaoks asju ajamas ning lisaks on ta homme alates kl 5.30 hommikul jàlle rajavalvur sealsel rallil nii et òòseks jààb ta sinna. Mina istun kodus sest miks ma peaks pubisse vòi kellegile kùlla minema kui telekast tuleb sellist meelelahutust mida linna peal kindlasti ei nàeks. Momendil on mul siin taustaks UK X-Factor kus hetkel laulab mees oma kassi pildile. Teistel inimestel on perekond vòi sòbrad poolehoidjateks kaasas aga temal sòpru pole ja vòttis siis kaasa oma parima sòbra - ehk kassi - raamitud pildi ja pani selle enda kòrvale maha kui kohtunikele laulma hakkas. Perekonda ja sòpru pole tal ilmselt sellepàrast et ta on Mees Kes Laulab Riiklikus Televisioonis Oma Kassile.... http://www.youtube.com/watch?v=_WaZ60Zzdok Oh heldus, vaeseke....
Aga homme siis jàlle tòòle ja homme nàdala pàrast lendame Portugali! Fotokas juba laeb!! :)

No comments:

Post a Comment