Sunday, April 6, 2014

Nàdalavahetuse postitus

Käisin E & W pool koeri väntsutamas. Kokkuvòttes olin muidugi mina see, kes 24 tundi hiljem väntsutatud oli. Koerad närisid, kraapisid, aevastasid, oksendasid ja andsid karva. Lisaks ümberkorraldasid nad mu makeupi (seda suvalisest kohast värvi maha limpsides)... ja loomulikult tahan ma sellega öelda et see oli nüüd küll üks toredaimaid 24 tundi selle aasta jooksul. Koertega on nii nagu inimestegagi - tasub ikka ilus ja armas olla - koik saab andeks! :-) Muudest uudistest seda, et ma ostsin endale just roosad valgete tàppidega aiakindad et hakkaks kevade puhul aias korrastustòid tegema. Aga D vist arvas et ma sedasi kaugele ei jòua ja nùùd seisab meil òuel mini-ekskavaator ja me palkasime nàdalaks aedniku kes siin olukorra kontrolli alla seab. D ema kàib siin òhutamas et me enamus lillepeenraid vàlja vòtaks et siis on lihtsam muru niita (kus siin blogis on silmipòòritav ikoon?!) aga ma loodan et aedniku ilumeel ei luba tal seda teha vòi kui teeb siis ma istutan loomulikult kogu aia uuesti lilli tàis. D vanemate majas on kahtlemata ilus muru - nagu golfivàljak - aga see on ju nii igav! Eestlane on ikka metsapoole ja tahab rohelust maja ùmber eksole...

No comments:

Post a Comment