Thursday, October 20, 2016

Suvest sügiseni

Võtsin väikese loomingulise pausi ja nüüd jätkame sealt kus pooleli jäi. Et siis elan hästi, isegi toredasti.... Maja on valmis ja näeb imetore välja! 
Et siis suvest sügiseni.... lappan oma kalendermärkmikku ja peale selle, et ma olen tool käinud on siia vahele jäänud ainult 
* 1 kord Dublinis botaanikaaias
* 3 korda kinos
* 3 korda Ecos söömas
* 5 korda kulme värvimas 
* 2 korda juuksuris 
... ja kõik! Sedasi see noorus lendab! :D 
Suuremat sorti märkmete sadu algas 4 oktoober mil üle kahe aasta jälle Eestisse sain. 4 okt ehk teisipäeval saabusin kl 16 Eestisse ja õhtul liikusime kohe Musu`sse Nòmmel et Eija sunnipäeva tähistada. Mina, Eija ja M&M, selline vahva nelik kust me siis paar tundi- ja paar kokteili hiljem juba koju liikusime.(Nagu näete siis koduks kutsun ma igat kohta kus ma parasjagu öö veedan :D ) Järgmisel päeval oli juuksur, kiire kohv Hanna ja Leoga kelledega viimati õnnestus kohtuda umbes 4-5 aastat tagasi.... ning õhtul olid kõik Jakobsoni tüdrukud (miinus sina mamps!) Nordea kontserdimajas Estonian Comedy Festival avaüritusel. Väga lõbus õhtu ja kõik esinejad nii head! Neljapäev oli jälle uute- ja vanade lemmikutega kohtumiseks. Sain ühe iiri tüübiga Reval Cafes kokku ja 2 tundi hiljem juba Dianaga Cafe Lyon`s. Reede hommikul olime Eijaga linnas kolamas ja käisime kinos. Õhtul oli väiksemat sorti suguvõsa kokkutulek, ikka Eija sunnipäeva nimel! Käisime jälle Nõmmel söömas ja seekord restoran Mimosas. Küll on Eestis ikka toredaid restorane-kohvikuid-pubisid. Hea meelega varastanuks mõne menüü et seda siin pikkadel pimedatel Iiri õhtutel lemmik lektüürina lugeda. Silm puhkab!! Iiri menüüd on karjuvalt üksluised ja igavad.... 
Ulejäänud puhkus läks ka jälle liiga kiirsti ja olin selle nädala kodus. Laupäeval oli juba tagasilend ja esmaspäeval tagasi tööle ja seal toimuvatesse draamadesse! No õnneks puhkusest saadud positiivne tunne veel kestab. Ilmselt seniks kuni kauss Eesti kommidest tühjaks saab... :) aga no neid on mul nüüd nii palju et selleks ajaks kui ma ennast nendest läbi söön olen ilmselt juba uue ringiga tagasi Eestis! 
Aga uuesti Iirimaa juttude juurde siis siin on meil kohe algaval nädalavahetusel üks kontsert ees ootamas. Läheme Eija ja Elaga Dublinisse Shanoni kontserdile. Utlen ausalt et ma pole neid varem näinud-kuulnud aga kui Eesti Asi kutsub siis god damnit! - mina vastan! 

No comments:

Post a Comment