Thursday, June 21, 2018

Tere. Vòi mida iganes inimesed ùtlevad ùhe kirjatùki alguses. Jàrgneb siis viimase aasta kokkuvòte: suvekuudel juuni-juulis, sai puhtud ja mindud pruuniks. Sùgisel kàisin veel korra Sveitis ja detsembris "kolisin" Eestisse. Màrtsis siis ringiga tagasi Iirimaale ja kuni juuni alguseni olin siin kokk-kondiiter-koristaja Eijale ja Willule. Lapshoidmisest rààkimata. Aga 2017 ei teinud ma siis ùhesònaga muud kui laisklesin. Nùùd teen kòik tasa ja lòhun tòòd teha nagu ùks vàike Tori hobune. Olen alates 12 juuni Goreys raamatupoes tòòl. Eija asemel :) Tavalselt saavad òed ikka oma òdedelt vàikseks jàànud riideid vòi keretàis tappa aga mina nàed olen siin E kàest elu- ja tòòkoha saanud. Vàga huvitav asjade kàik... Meelitasid, kuradid, tòòle et enamasti 24 tundi nàdlas ainult aga siin ma olen - just lòpetasin 40 tunnise nàdala ja teine samasugune tuleb kohe otsa. Aga ei kurda, teha on seal nii palju ja tòòkaaslased kòik ok nii et juba tundub nagu oleks ma seal vàhemalt paar aastat tòòl kàinud. Ei saa lubada et varsti viitsin jàlle kirjutada aga lùhiùlevaade on nùùd ajaloo tarbeks kirja pandud! :)

No comments:

Post a Comment