Monday, April 30, 2012

Tàna ma toimetan jàlle oma majapidamises sest ilm soosib ainult tubaseid tegevusi. Ònneks mulle koristamine ja niisama tolmutamine meeldib nii et sellega ma siis tàna oma meelt lahutangi. Nàdalavahetusel ei toimunud midagi erilist. Olin nùùd 4 pàeva jàrjest vaba ja nautisin vabadust. Laupàeva òhtul kàisime D sòpradel kùlas - olime niisama neljakesi teleka ees ja jòime paar veini ja lobisesime seal kella 2ni hommikul. Òòseks jàime ka nende poole ning pùhapàev oli selline et vedelesime 7 tundi kùlaliste diivanil ja ùlejàànud 7 tundi pàevast meie enda diivanil :D Ega see kena ei ole siin sedasi reklaamida kui igavad ja laisad me oleme aga tegelikult oli see nii mònus pàev! Kaminasse tuli, ise teki alla ja diivanile ja lahkusime diivanilt ainult selleks et sòòki vòi jooki endile ette tassida. No paar korda kuus vòib sedasi!! :) Ja kuna ma endast Facebooki pole tahtnud pilte panna ning Skypes ka kaamera kadunud siis vaadake mind siin piltidelt mis tegime laupàeva òhtul just ennem kùlla minekut!

No comments:

Post a Comment