Monday, April 9, 2012

Vaikus eetris on tingitud minu ebaausast interneti teenusepakkujast.... umbes 2 nàdalat saan kuumaksu (20 eur) eest online olla ja siis hakkan saama sms`e et olen oma limiidi ùletanud ja edasine interneti kasutamine on lisatasu eest....Ja see lisatasu kasvab hàmmastava kiirusega. Ma olen aru saanud et ainult uploadimine ja downloadimine maksab miskit aga ùkspàev rààkisin Skypes ja ennem kui arugi sain oli tolle 2 tunnise kòne arve 20 euri... No ja igaltpoolt sedasi seda lisatasu tiksus nii et see kuu pean maksma 70 euri. Eelmine kuu oli see 40 euri ja kuu varem 60 ja veel kuu varem 100 euri.... No sellised ulmelised numbrid siis. 270 euri nelja kuu arve eest.... nagu ma aru saan siis kodus maksab ema sama perioodi eest 14 euri. Johhaidii...-no igatahes kogu see nutt ja hala tuleb hetkel siis Davidi arvutist aga homsest olen rohkem online kui kellegil jutustamis-huvi on sest siis hakkab uus arvestus-periood.
Muudest tegemistest polegi hetkel raporteerida. Tòòl on hetkel ùsna kiire ja nàdalad ja nàdalavahetused on kòik ùsna ùhte tegu ja nàgu nagu seakartulid :)

No comments:

Post a Comment