Thursday, August 9, 2012

Juttu.... :)

Palju tòòd ja vàhe lòbu! Muud ei midagi praegu :) Aga ei kurda sest tean et juba paari nàdala pàrast on meil tòò juures juba liiga vaikne ja seega liiga vàhe tòòd ja liiga palju vaba aega.
Praeguse seisuga on asjad siiski sealmaal, et nàdala lòpus hakkame maale kolima. Mul on korter kuu lòpuni makstud nii et ma seniks jààn pòhimòtteliselt siiski paikseks aga suurema nànni saab juba majja kolida! Nii pònev!! Eile saabus majaomanikult kiri et tulevad elamist kontrollima 15 august ja neil pm pohhui kas ma samal ajal siin olen vòi mite. Nii et ma katsun oma asjad nii koomale tòmmata kui vòimalik (aga ma juba tean ette et ma just valetasin - ma olen ikka ùks vàga organiseerimatu inimene ja ilmselt viskan kòik koli kuskile kaubikusse alles 30nda augusti òhtul ja tund enne vòtmete ùleandmist)
Nàdalavahetus oli selline vaiksevòitu aga mitte igav. Laupàeva òhtul kàisime D ja tema òe ning òe elukaaslasega korra linnas - paar drinki ja veidi pàrast sùdaòòd olime juba kodus. Pùhapàeval kàisime jàlle D ja tema sòbraga paaril dringil ja jàlle olime korralikult sùdaòò paiku kodus. Esmaspàev oli siin Bank Holiday ja seega puhkepàev nii et D ja ta sòber làksid golfi màngima ja ma otsustasin nendega kaasa jalutada. Nagu nuhtluseks otsustasid nad seekord minna ùhele ùmbruskonna pikimatest golfivàljakutest - nii et olime seal kokku ùle 3 tunni kuigi distants ise oli u veidi rohkem kui 5 km.... Pidime aeg-ajalt ootama et ees màngijad jòuaks oma màngu lòpetada jne. Muidu oleks kòik tore olnud - ja tegelikult oligi kòik tore - superilus koht oli... aga oli jàlle selline ilm et kuum pàikesepaiste vaheldus paduvihma hoogudega - nii et ma olin suht làbivettinud selleks ajaks kui autosse pààsesime. Kàisime ruttu kodust làbi, vahetasime riided ja siis pizzat sòòma ning kinno. Ja alates sellest on iga ùleval oldud hetke tòòl veetnud vòi vàhemalt nii mulle tundub :)
Eks siis varsti jàlle uute juttude ja loodetvasti uute piltidega uuest majast!

No comments:

Post a Comment