Sunday, September 16, 2012

Frustratsioon

:)

et jàlle selline vihmane pùhapàev ja kòikidele vàlitegevustele mis meil plaanitud oli - golf ning food festival`i kùlastus - vòib kriipsu peale tòmmata. Selle asemel on meil siin praegu selline stseen et D pole ikka veel eilsest pubi kùlastusest toibunud ning mina olen sòònud juba 2 hommikusòòki, pesnud 5 masinatàit pesu ning kirjutanud vàikese virna "thank you" kaarte..... Kell on alles 12:33 pfff....
Et siis jah, thank you kaardid O`Hanlonitele ning Howley`ste perele (ei, mina ka ei tea kes need on) ning D vanematele ka. Saime ùkspàev D ema kàest pambu voodi-komplektiga mis siis on D tàdilt ning ristiisalt ning jàrgmine pàev oli jàlle uks pamp ja seekord mingitelt "up the road" naabritelt kes kinkisid roosilise kàteràtiku komplekti ja juures oli mòistagi palju ònne uue maja puhul kaardid jne. Ja nagu etikett ette nàeb tuleb neile nùùd tànukaardiga vastata aga mind ennast ajab see vàga itsitama et siin ma olen ja kirjutan et "me vàga tàname kàteràttide eest - need nàevad meie suures vannitoas vòrratud vàlja..."  ja annan siis selle salapàrase pambu saatjatele tànukaardi ning lisan et ootan neid kùlla ja samas loodan et nad vàlja ei ilmu sest mul pole aimugi kes ja kus nad on. Vàga iirilik peaks mainima. Kas Eestis kujutaks keegi ette et naabertallu (vòi a la 9 maja eemale) kolivad uued elanikud ja teie làhete kàteràti pambuga vòi muffini korviga neid tervitama?! Ei kujuta onju? Aga tegelikult nagu vòiks vist - kena komme iseenesest....

No comments:

Post a Comment