Friday, September 21, 2012

Postitus (ma tean, rabavalt originaalne pealkiri)

Sedasi ma ootasin seal klaasist seinte taga perroonile pààsemist - Dublin-Waterford suunal. Edasi-tagasi rongipilet mkasab €29.50 ning sòit Dubsi oli 2 tundi, tagasi teel oli rohkem peatusi ja sòit kestis 2.5 tundi
 Rongisòit - ma ùtleks - on ajavòit! Kui kedagi sinu vastas ei juhtu istuma siis on pàris mònus viis reisimiseks
 Selline ninaesine oli - pakuti hommikusòòki....
Ja aknast vàlja vaadates - selline oli lehmade hommikusòòk.... - pàris sarnane keerusai heinast....

Kursus ise oli ok. Làks pàris kiiresti ja oli huvitav ja inspireeriv. Kursus ise kestis ju ainult 6.5 tundi.... lihtsalt kaugema kandi laps nagu ma olen (Dublini suhtes) oli minu jaoks pikk pàev - kodust làksin vàlja 6.30 hommikul ja tagasi kodus olin 20.30. Tàna veel tòòl ja siis homme lòpuks ometi vaba pàev!! Kavatsen maja koristamise ja asjade lahti pakkimise lòpetada ning siis korraldan fotosessiooni oma uue kollase Tibuga mille uhkeks omanikuks ma ùleeile sain....

No comments:

Post a Comment