Tuesday, June 18, 2013

Oh it`s been a while

Nii kaua on korralikust blogimisest et imelik on kirjutada mis ja kus ja kuidas. Umbes nii nagu et kohtad tànaval sòpra keda pole kuid nàinud ja küsid et mis vahepeal teinud siis oled? ja vastus on umbes nii et "ah ei midagi erilist, niisama.. hästi läheb!" aga midagi välja ei oskagi tuua. Mul on praegu umbes samamoodi. Tòòl on hàsti palju tegemist ja esimesed 2 nàdalat pàrast taasavamist on kùll vàga hàsti alanud. Esimesel nàdalal olime +286% vs eelmise aasta samal nàdalal ning nàdal enne samuti +260% nii et kiidusònu ja kommikarpe saabub peakontorist nagu Vàndrast saelaudu. Nàis kaua see kestab aga praegu on tore kiires tempos kulgevaid pàevi teha! Peaksin teile pilte saatma uuest poest ja sellest kuidas poe&minu pilt kohalikus lehes oli aga teen seda millalgi hiljem. Mu kaamera laadimiseks olev adapter on Poisi sònul Pòhja-Iirimaal. Ma ei tea miks ja kuidas aga kui Pòhja-Iiris siis Pòhja-Iiris... Samal pòhjusel ei saa nàidata pilte sellest kuidas me kàisime màgedes Poisi ralliautot testimas ja kuidas ta rallil esines. Igatahes oli see ta selle aasta esimene ralli ning 139 startija hulgas lòpetas ta 37ndal kohal. Ja muidu olen ausòna super-igav olnud: muru niitmine, maja koristamine, poodides kolamine, sòògitegemine, pesu pesemine... ehk siis "ah ei midagi erilist, niisama.. hästi läheb!" :)

No comments:

Post a Comment