Monday, May 27, 2013

Sòbrad teiega on hea....

... aga nüüd ma siis juba tagasi Iiris olengi. Dublinis passikontrollist läbi jalutades vaatas tolliametnik mu passi ja ütles siis et: "Ah et Eestist?! Minu meelest Eesti ei andnud meile Eurovisioonil ühtegi punkti?!" :D
Lend hilines nii palju, et valmis vaadatud plaan A ja plaan B buss olid selleks ajaks juba läinud, nii et mul ei jäänud muud üle kui lennujaamast raudteejaama takso vòtta. Palusin taksojuhil likluseeskirja rikkuda ja mind tavalise poole tunni asemel kuidagi 20 minutiga kohale viia ja viiski! Taksosse istudes oli kell 17.05, rong pidi vàljuma 17.35.... Olime raudteejaamas kl 17. 25 ja siis avastasin et mul pole sularaha kaasas.... :S Jooksin raha välja vòtma ja siis tagasi taksoni et maksta ja oma panti jäetud kohver pagasnikust vòtta. Siis asususin ilma järjekorrata piletiautomaati otsima, sest rongi pealt piletit osta pole voimalik ja ilma piletita ei saa perroonile. Pilet kàes, jooksin enam-vàhem suvalisele perroonile ja lootsin jooksupealt àra tabada milline neist Waterfordi rongile viib, sest tabloo uurimiseks mul sel hetkel aega enam polnud. Loomulikult juhtus see et olin number 2 platformi mòòda jooksnud umbes 90-100 meetrit kui avastasin, et edasimineku vòimalust pole ja kòrvalperroonile viiv vàrav oli lukus. Samal ajal siis kuulsin kuidas teadustati et minu rong vàljub 2 minuti pàrast platformilt 8..... Mina jàin sinna mòtlema et kas ma ùldse vaevun jooksma tuldud teed tagasi plus siis òige platformini ning sealt omakorda nii 100 meetrit rongini, kui minu kòrval ùks jaama tòòtajatest ma-ei-tea-kustkohast vàlja ilmus ja uuris kuhu mul vaja jòuda. Tegi oma vòtmega siis mulle kòik vàravad nr 2 - 8 lahti ja sain otseteed pidi òigele rongile. Nii kui peale hùppasin olid uksed kinni ja juba liikusime ka. Ausòna ei tea kuidas kogu eelkirjeldatu 10 minuti jooksul tehtud sai! :)
No ònnelikult koju ma jòudsin aga ònn kestis ainult u 12 tundi ja siis ilmus vàlja varem mitte vàga tùùtuna silmapaistnud àmm, kelle vabakavas taidlemist meie aias ei hakka ma tuju rikkumiseks praegu siia ùmberkirjutama. Nii tige olin terve eilse pàeva aga tànaseks, nàed, tuju parem juba! Koristan siin ja teen pause Eesti Asja Ajamiseks ehk siis kommide sòòmiseks mida te mulle nii lahkelt jagasite.....tànud-tànud! Varsti kordame! :) 
PS Murr, ma katsusin seekord ekstra palju komasid sisse visata - sai piisavalt vòi pean veel harjutama òigekirja?!

No comments:

Post a Comment