Monday, August 11, 2014

Kodukana

Kodus oma tagumendi otsas istudes ja haavu lakkudes just erilisi uudiseid ei kogune. Mina olin siin ja tegin àsja mainitut aga D kàis rallil ja esines seal vàga hàsti, kuni tehniline viperus ta pàrast 5ndat kiiruskatset raja ààrde jàttis. Veel oli meil kùlas meie sòber Horsey kes kaheks òòks siia jài. D tegi aurorallit ja Horsey oli kaasas ùhele motokrossi tùùbile kes siis seoses nàdalavahetusega panigi Iiri meistri tiitli kotti. Too tùùp sai ka meie juures peavarju. Teisel òòl oli neil kaasas veel kolmas sòber kellele ka toa leidsime ja nii meie B&B esimest korda tàis oligi! :) Too meistritiitli saanud arvas et roosade linade vahel magamine talle meistritiitli kindlustaski - et pàrast sellist kogemust he had to man up ja motokrossil nàitama mis mees ta on! Mul on teadagi 50 roosat varjundit voodiriideid nii et ma kòik need òlipead roosasse pakkisingi :)
Enda kohta pole muud uudist et paranen/ei parane stabiilselt. Homme làhen ja teen uued vereproovid ja uurin muude kahtlaste kòrvalnàhtude kohta ka mida ma tunnen.

No comments:

Post a Comment