Friday, August 29, 2014

Tsau!

Nii, nùùd on pàrast peaagu kuu aega kodus olemist mind kaartide ja taastusravi pakkide/pakettide abil terveks ravitud ja nàdal aega tòòl oldud.

Pildil on ainult ùhe paki sisu, teise lahendasin ma ahvikiirusel àra ennem kui jòudis idee tekkida sellest pilt teha. Igatahes hirmus tore ùllatus oli neid postist leida!
Tòòl on tore olnud. Peamiselt sellepàrast et meil on nii kiire et ùlemusel pole olnud aega mul seljas elada. Ja paljud kliendid ning mu "kodukohviku" tòòtajad on olnud ròòmsad taaskohtumiste ùle ja uurinud kus ma vahepeal olin. Nii et armas kui keegi ikka puudust tundis eksole.
Praegu on mul siin selline stseen mida ma juba umbes 50 korda ka blogis olen kirjeldanud: poiss àra ja mina ùksi kodus. Ta asus pool tundi tagasi teele et pùhapàeval jàlle ùhel rallivòistlusel osaleda (tagasi pùhapàeval hilja). Ma ise olen nàdalavahetusel tòòl ning kavatsen òhtud sùùdimatult teleka ees vedeleda.
Ahsoo, millest ma veel pidin rààkima oli minu #icebucketchallenge. Kuna selle massipsùhhoosiga on kòik nakatunud (mida ei saa pahaks panna, ikkagi heategevus ja puha) siis mina jàin ka loomulikult kellegile ette, kes mulle vàljakutse esitas endale jààvett pàhe valada ja raha annetada. No mòeldud - tehtud. St tehtud :) Tegin vàikese testi et vàlja selgitada millise kaameranurga alt ma kòige nunnum vàlja paistan, vesi valmis, jutustan oma loo ja esitan vàljakutse ja valasin ennast òues kùlma veega ùle. Jooksin òuest kohe kuuma vee alla ja kui ma siis hiljem video hakkasin ùle vaatama, selgus et patarei oli poole filmimise pealt tùhjaks saanud ja see osa kus ma endale vett pàhe valan, tàiesti vàlja jàànud :D Nii et pòhimòtteliselt valasin ma ennast tàiesti niisama heast peast òues kùlma veega ùle ja mingit tòestust selle kohta pole. Uuesti ka ei tee ausalt òeldes, sest kokkuvòttes ei peaks ma - àsja kopsupòletikust paranenuna - òues kùlma veega màngima :) Annetan niisama! :)
PS (vòi pigem NB) - soojad tervitused onule ja  kiiret paranemist!

No comments:

Post a Comment