Sunday, July 11, 2010

Aafrika reis

No hakkan siis kuskilt otsast jutustama.... 11 juuni algas kl 4.47 äratusega et varahommikuse jalutuskäiguga 6. 10 Dublini rongile j6uda. Terve tee lappasin kaasaolevaid dokumente et kindel olla et mul k6ik vajalikud ja igaksjuhuks ka mittevajalikud paberid kaasas on. Samal pärastl6unal oli lend Pariisi nii et kui midagi unustasin v kui midagi planeeritust teisisiti oleks läinud siis poleks ma oma reisile j6udnud. Kl 9. 30 olin LAVi saatkonnas et oma viisa ja pass kätte saada ja valvelaua onu tervitas mind reipalt ja teadustas et saatkonaas pole kedagi kuna nad on seoses 6htul algava jalgpalli MMiga igasuguste yritustega seotud. Jätkus viie minutiline vestlus:
Mina: "Appi aga mis ma siin nüüd teen ma pean 4 tunni pärast lennujaamas olema"
Onu: " Ai-ai-ai"
Mina: "A tegelt ka, mis ma nüüd siin teen"
Onu: "No on jama"
Mina: "Appi"
Onu: "No vot"
Mina: "Ma helistasin et küsida kas nad on täna avatud ja mulle 8eldi et nad on siin kuni kl 10"
Onu: "Nahaalid! Vat ei tea miks nad sedasi valetasid"
Mina: "Appi"
Onu: muigab
Mina: "Appi"
Onu: "Heh. Ma teen lihtsalt nalja, muidugi on nad siin!"

Sain oma paberid 2 minutiga kätte ja lahkusin.

Mina lahkudes onule: "Mulle su huumor ei meeldi"
Onu: " A no vähemalt oled sa nüüd üleva. Sa nägid nii unine välja"
Mina: muigan. Lahkun hea tujuga vasakule ära....


Esimene peatükk l2bi. Jrägmised 3 tundi sisustasin shopates ja siis s6itsin lenujaama ja sain Davidiga kokku. Lennujaama WCs vahetasin riided ja jalutasin süüdimatult sealt välja unustades oma just seljast v6etud riided WC p6randale. Meelde tuli see seik 4 päeva hiljem. Veidrik.
Leenujaamas saime kokku ülejäänud seltskonnaga ja kokku oli meid Iirimaalt 12. Järgnesid tervitusnapsud (närvihaigetele lendajatele), tunnine reis Pariis, tervitusnapsud (jätkuvalt närvihaigetele lendajatele) ja 10 tunnine reis Johannesburgi. Meil oli kotitäis meelelahutust kaasas et aega kiiremalt veeta aga ega inimest ikka ei lollita. 10 tunnine reis on täpselt nii ebamugav kui see k6lab. Lisaks k6igele selgus et kogu 550st reisijast olime mina ja David mingil arusaamatul eridieedil ja pidime terve lennu ajal s88ma igavat ja magedat toitu. Brr...

No comments:

Post a Comment