Tuesday, July 20, 2010

Veel Aafrikast

Nii, kohalik aeg on praegu 04:35 hommikul aga kuna ma magada ei saa siis võin samahästi aega blogi täiendamiseks kasutada. Aga ennem kurdan veel seda miks ma ei maga - t88tasin eile 12 tundi ja sain koju ning 2 tundi magada, kui meie maja alarm iga 3 minuti tagant t88le hakkas. Isegi kui Disarm vajutan jääb see ainult 10ks minutiks vait ja siis hakkab see 3 minutiline triangel uueti pihta. Nii et ma olen ainult 2 tundi maganud ja 4 tunni pärast alustan uut 8 tunnist t88päeva ja tunne on hetkel väsimusest selline nagu oleksin purupurjus nii et t88päev saab huvitav olema :) Aa, muidu selle 2 magatud tunni jooksul jõudsin näha veel miskit thriller unenägu kus me Davidiga olime kuskil kontserdil kus kõik pealtvaatajad maha lasti. David oli ainuke kes pääses ja no mina ka sest ma teesklesin surnut aga David seda ei tea sest ma olin nii osav teeskleja; ja seda ilusat osa kus David avastab et ma ikka ellu jäin... no seda ilusat osa ma ei jõudnudki vaadata ses ennem hakkas see neetud alarm t88le.

Igatahes siis Aafrika reis jätkus sedasi et pärast mainitud muusikali toimus veel lyhiajaline Lõuna Aafrika veinide testimine ja siis kogunesime oma Iiri seltskonnaga baari kus istusime mõnusa seltskonnaga kuni varajase hommikuni.
Hommiku hakkas jälle rikkaliku hommikus88giga ning seejärel rivistati meid bussi et Hollandi-Taani matshile minna.
Kuulge ma tegelt jätkan sellest kohast siin homme sest mu unine aju ei oska praegu kolmenigi lugeda, saati siis veel Aafrika reisi meenutada ja seda kirja panna.... Sorry :D

No comments:

Post a Comment