Tuesday, February 21, 2012

Mul on probleem Toru-Jùriga. Vòi òigemini tema puudumisega. Neljapàeva òhtul avastasin et soe vesi on kadunud, reedel kutsusin Asjapulga kes lubas esmaspàeval tagasi tulla ja nagu me kuupàevast nàeme on tàna juba teisipàeva pàrastlòuna ja ma olen ùsna kindel et Asjapulk ei tule ka tàna. See pani mind mòtlema et mis etikett selle kohta ùtleb - kaua ma pean vaikselt nutta tihkuma ja parimat lootma ennem kui helistan majaomanikule ja tal nào tàis sòiman?! Samas vàike màrter minus arvab et àkki teekski katse et kas ja millal nad siis omaalgatuslikult vàlja ilmuvad. Et kui nii 2-3 nàdala pàrast siis ma saan kuu lòpus làrmata et sooja vee (pesememivòimaluseta!) majapidamise eest ma tervet renti kùll ei maksa ja siis saab ùùri arvet vàiksemaks kaubelda ;)
Mis me asjast arvame ah?! Vastused lahtisel postkaardil vòi kommentaaridesse! x

No comments:

Post a Comment