Friday, February 17, 2012

Spontaanne road-trip

...ja ùldsegi mitte nii tore kui see kolab. Eile kui just tòòl uksi lukustasin helistas David ja ùtles et ta peab minema Corki làhedale ja sealt ùhe auto-jupi eelseisva ralli jaoks àra tooma. Et kas ma tahan kaasreisijaks tulla et ta ei viitsi ùksi sòita. Road-trip!? Muidugi! Mòtlesin et nii tore ju òòsel sòita ja vahepeal kuskil tanklas peatus teha et kohvi ja saiake pardale vòtta ja nende seltskonnas siis reisi jàtkata. MMmm... Aga muidugi selgus òige pea et nii nagu meestele meeldib liialdada nii neile meeldib ka ebameeldivadi uudiseid esialgu vàiksemana serveerida... - nimelt selgus 3 minutit pàrast reisi alustamist et jah hakkame Corki suunas sòitma kùll aga siis enne Corki keerame paremale ja sòidame pigem Killarneysse :D (jàlgi pilti!)

no ja ùhesònaga siis kolistasime mingeid kòrvalteid pidi Killarney làhedale ja loomulikult polnud kuskil karjamaal mingit poppi burgeri putkat vòi kohvi ostmise vòimalust ja kui siis kohale jòudsime jàttis David oma akna ja uksed lahti ning mootori kàima et tuleb kohe tagasi.... Tegelikult jutustas ta seal natuke ùle tunni ja mina kùlmetasin autos. Viimases saan ma ainult iseennast sùùdistada sest kuna oli kottpime siis ma ei nàinud et temapoolne aken oli alla keritud ja ma veel imestasin et miks meil autosalongis torm on :D Tagasi sòitsime làbi tsivilisatsiooni ja peatusime paaris erinevas tanklas et mind kohvi ja teega tàita et mind kuidagi ùles soojendada pàrast seda kùlmas passimist. Tagasi-sòit oli ka u 2.5 tundi nii et see vàike road-trip mille ma oletasin u 3 tunniseks ringsòiduks kujunevat oli tegelikkuses ùks kùlmetamine ja nàlgimine kella 18st sùdaòòni... Aga seltskond oli meedliv ja iseenesest lòbus nii et tore vaheldus ikka. Siinkohal tervitan rekkamehi...respekt!...ma ei jaksaks kùll tundide kaupa ùhel kohal istuda. Eilne 6-tunnine autos istumine vòttis mind nii làbi et praegugi siin istun nagu kànnuàmblik oma diivani otsas ja ei viitsi-jaksa-jòua midagi teha. Kuigi on vaba pàev ja vòiks vàlja minna sest meil on kevad!!!

No comments:

Post a Comment