Wednesday, February 1, 2012

Sigakùlm on! Aga noh pean endale tuhka pàhe raputades lisama et ma siin vingun umbes +5 kraadise ilma ùle samal ajal kui armas lugeja...vòi noh lugejaid ilmselt ei olegi sest kòik istuvad ahju otsas/peal/kòrval vòi on ennast radiaatori kùlge kleepinud!!

Ega uudiseid ei olegi praegu... hapukurgihooaeg. Tuletan lihtsalt meelde et alates reedest algab siis minu sùnnipàeva tàhistamine - et kes ei ole veel jòudnud kaarti posti panna siis olge lahked...! Nali! :)
Tòòl on pragu sellised vaiksed ajad aga kaadri taga on alati minskit toimetamist nii et hea meelega ja usinalt kàin aga kodu ja Clarksi vahet. Saab sooja! Ja palka. Ja inimestega suhelda. JA KORRALIKKU KOHVI... nàed, siin niisama udutamise kàigus jòusdsingi probleemini mida teiega arutama tulin. Et siis viimane nàdal olen ma tundnud kùll et kòik minu 3-4-5 kohvi mis ma pàevas joon, maitsevad kuidagi kahtlaselt aga no kuna ma tarbin oma kohvi kuskil hàmaras ja kùùnlavalgel vòi siis lihtsalt silmad kinni nautides siis ei olnud ma tàhele pannud ilmselget probleemi! Eile siis kui ùle pika aja oli vaba pàev jà ma pàevavalges kohvi jòin avastasin et mu tassis on vikerkaar!! Nunnu?! Jaa. Ilus ja vàrviline?! Muidugi! Normaalne?! Kahtlematta mitte!! Nii et esimese asjana sòimasin veekeetjal nào tàis ja tegin siis uue kohvi pliidi peal ja potis vett soojendades ja siis said juba pada ja katel mòlemad sòimata ja emale kaebasin ka nende peale àra. Probleemiga edasi tegelemisel avastasin et asi siiski meie kraanivees.... :S Vaene mina!! Nii et ma pole siis muud plaani praegu vàlja mòelnud kui et ostan poest pudelivett ja keedan sellega kohvi (Jah hàbi mulle! Pidu katku ajal!!! Inimesed àgisevad masu all ja provva siin keedab endale pudeli-veest kohvi. Khm... Aga eks sòltlased teevad ikka imelikke asju ja kuumade jookide sòltlane olen ma kahtlematta). Igatahes nàis kaua mul sààrane kohvikeetmine kestab sest pudeliveest ei saa ka pàris òiget asja - maitse on ok aga tassi pòhjas ja veekeetja pòhjas on suuremal kogusel sodi.... - mineraalained mis vees on?!? Ilmselt oleks mòistlik probleemist majaomanikuga rààkida aga sellised asja-ajamised on minu jaoks nii tùùtud et ma ùldiselt eelistan oodata ja vaadata ja loota et probleem lahendab ennast ise... :)

No comments:

Post a Comment