Monday, May 13, 2013

Sisutùhi jutt

Aga no ma ajaviiteks rààgin teiega ikka. Vabal teemal. Eile siis kl 11.30 sai pood kinni pandud ja ostjatele avame jàlle 7 juuni. Pàris pònev kogemus oli see 23 aastat avatud olnud pood tùhaks tassida nii et ainult seinda jàid meist pùsti. Selline suvevaheajale minemise tunne oli... :) Tàna on puhkuse esimene pàev ja ma kasutan seda aega vaadates ràmps-tv`d ja lugedes minu jaoks vòòraste inimeste blogisid mis on kahjuks nii huvitavalt ja haaravalt kirjutatud et tekitavad sòltuvust mida ma tegelikult ùldse teha ei tahaks.... Praegu juba jàlgin ~10 blogi ja see vòtab liiga palju aega aga nùùd siis tànu toas passimisele avastasin nende kùmne blogipidajate lehelt nende lugemislisti (ehk blogid mida nemad jàlgivad) ja nii ma siis olen pàev otsa oma nina teiste asjades hoidnud ja enda ninaesine on ikka sassis ja segamini. Homme koristan! Ja ùlehomme kavatsen (kui ilm lubab) hakata òues seda terrassi lihvima ja seejàrel vàrvima. Tàna igatahes oli ilm nii nòmedalt tuuline et ma ei viitsinud isegi vàrava juures oleva postkastinigi kòndida :)
Ahaa, ja mis nòmeduse ma ùle siin siis tàna itsitasin... - avastasin sellise blogi nagu www.cakewrecks.com kus on kòik sellised kahtlase vààrtusega nàssu lìnud vòi siis lihtsalt segastel asjaoludel loodud koogid. Ja mitte minusuguste kàparditest kodukokkade loodud teosed vaid "oskajatelt" tellitud/makstud tordid. Noh, et annad kondiitrile pildi millist torti tahad ja siis jàrgi minnes avastad et nad on sulle paarisaja euro-eest sellise asja meisterdanud nagu ma siia mòne mainitud lehelt tiritud fotodelt nàitan. Osad olid ikka nii veidrad et ma naerisn ùksinda kòva hààlega.... Vist pole vaja selgitada milline oli tellitud tòò ja milline valmistulemus :)









No comments:

Post a Comment