Monday, March 1, 2010

Iirtest ja inimestest vol 1

Täna sain ma jälle iirlaste peale pahaseks. Kus mujal maailmas naerdakse inimese üle sellepärast et ta otsustab fooris rohelist tuld oodata selle asemel et punase tulega risti-rästi läbi trafficu k6ndida…. ? Ah?! Tulenevalt iirlaste sõbralikkusest ja käega löömisest on neil selline komme et keegi ei pea valgusfoori all rohelist tuld ootama (räägin jalakäijatest) vaid iga hetk kui sulle sobib ole aga lahke ja hüppa teele.
Ja nii ma siin siis katsun rohelist tuld oodates erinevaid tegevusi leida et veidike vähem totakas välja paista – “helistan” mobiiliga, toksin varbaga kivikesi või otsin midagi kotist nii et ma ei näe kuidas autojuhid vaatamata punasele tulele käega viipavad et astu ometi teele ja lõpuks juba lihtsalt naervad et no mis sa inimeselaps ometi asjatult foori all seisad. Ja see ei ole minu paranoia vaid igapäevane ja täiesti normaalne tegevus. David muide käitub minu õuduseks samamoodi kui me linnas oleme - tema võtab mul käest kinni, mina pigistan silmad kinni ja jookseme läbi tiheda liikluse üle tee :S Ja siis tal nalja nabani kui mina kiljun! Helistab veel Williamile et rääkida kui loll Klari on et ei julge üle tee minna ainult selleks et kuulda Williamilt et Eija on samasugune. Every. Single. Time.
No loodetavasti olen suve lõpuks ise ka juba rooli taga ja eks siis näis kuidas sealt nurga alt vaadatuna see iiri liiklus tundub ;)

Aga muidu olen täna heas tujus. Manager on järgmisel nädalal puhkusel ja see on peaaegu sama hea kui ise puhkusel olla. Lisaks on nädala pärast hõimuvelled Iirimaa visiidile saabumas!

No comments:

Post a Comment