Wednesday, March 31, 2010

Kõik vinguvad

Ühesõnaga, minu uus-aasta lubadus oli vähem vinguda ja positiivsem olla aga no kõik vinguvad. Ja täna poes passides ja inimesi jälgides tekkis mul tahtmine selle üle vinguda et mida te kõik vingute ah? Vingutakse selle üle kuidas raha ei ole ja kuidas raha ei tule ja arutletakse kelle süü see on; kurdetakse külma ilma ja kui soe ilm tuleb siis sooja ilma ja palavust; kirutakse immigrante ja emigrante; mehed kiruvad et naised lärmavad liiga palju ja naised kiruvad et mehed joovad liiga palju. Seoses raha puudumise üle vingumisega on poes töötajana olnud huvitav vaadata kuidas seoses recessioniga (e.k.masu) on inimesed hakanud vabandama ja õigustama oma oste… Ajal mil avalik sektor streigib et oma palku säilitada, ajal mil väikesed firmad järjest uksi sulgevad ja ajal mil 400 000 inimest on töötud, on shoppamisest saanud patt. Ja seepärast vabandavad kõik ostjad selle eest et nad julgesid meilt midagi osta. Kui keegi oma uusi oste esitleb siis lisatakse ruttu vabanduseks juurde et ma ostsin selle kõik allahindluselt. Varem ostsid need samad inimesed kord nädalas 3-4 paari kingi ja keegi ei vabandanud/ õigustanud/ seletanud. Praegu aga ma kuulen õigustuseks lugusid a la et koer sõi eelmised kingad ära või et need on tegelikult mu vanaemale sünnipäevaks…. Olles jõudnud jutuga poe teemadele ja vingumise teemal olen niikuinii siis pean vinguma selle üle et sel nädalal anti meile kindel korraldus et mustade pükstega ei jamata ehk kanda tuleb firma poolt antud uniformi pükse mitte mingeid muid musti pükse. Aaaarghh! Ma ei tea kuidas see firmale kasuks tuleb kui senised ilusad mustad püksid vahetame nende lühikeste, kõrge puhvis ülaosa ja alt kitsenevate nailon õuduste vastu…. Lisaks sain mina eraldi märkuse et kui ma lastega töötan siis paluks juuksed kinni panna kuna mu pikad juuksed on muidu lastel näos. Nii et ma olen täna väga tige! Ja vingun. Selle üle et kõik vinguvad…. Iroonia eh?! :)

No comments:

Post a Comment